Tema: Re: Online .pl shopai su siuntimu į .lt
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-24 11:00:11
On 2017-11-24 08:03, Lapinas wrote:
> Šiai dienai vienareikšmiškai pirkeu servisas yra geriausias, o atsiėmimo
> taškas man beveik pakeliui namo, tai jau nebelyginu kainų su ešopvydrop.

Supratau. Tuo pačiu ir pirkeu panagrinėsiu, ačiū.

Aš nors ir daug perku iš Amazon, bet kažkaip apsieinu ir be siuntų
forwardo. Gal man sekasi, o gal man Amazonas siunčia daugiau prekių nei
kitiems :), bet kažkaip nesiskundžiu. Reiktų dar prisiminti, kada
paskutinį kartą teko mailboxde naudoti. Jaučiu, kai kažkada pirkau Kindle :)

Na, bet geriau būti pasikausčius ir iš anksto užpildžius forwardo
siuntimo adresus, nes staiga prireikus kol viską sureguliuoji, jau ir
akcija prapuola :)