Tema: Re: Online .pl shopai su siuntimu  .lt
Autorius: asd
Data: 2017-11-25 11:21:34
naudojau, kai vadinosi pirkanglijoje naudojau kai vadinasi dabar
eshopwedrop. Siaip nebuvo jokiu problemu. Tik kad issikele dabar i
savanoriu 180 atrodo. Kai anksciau budavo S. Miestelyje. Tai patogumas
dingo atsiimant.

Paskutini karta siule akcija ir gan nebloga kaina atsiimant omniva
pastomatuose.