Tema: Re: Online .pl shopai su siuntimu į .lt
Autorius: benamis
Data: 2017-11-23 22:54:56
Tik viena kita siuntini siunciu per menesi, tad nera dideles imties, bet
daugiau maziau viskas ok su jais. Naudojausi vokisku ir anglisku adresu.
Viena karta reikejo klausti kur dingo siuntinys, bet galiausiai ji surado.

Berods paskutiniu metu kilstelejo kainas, bet tas turbut neisvengiama ir
tik laiko klausimas kada tai nutiks:)