Tema: Re: Ar jum neskambineja "makleriai" is uzsienietisku numeriu?
Autorius: Jantar
Data: 2017-06-09 17:36:11
Skambineja, angliskai kalba. Nekelimas nepadejo man, nes matyt
automatizuotas skambinimas ir tik pakelus sujungia su gyvu makleriu. Sneket
su jais ir burt koks as ubagas kantrybes neturiu, kai matau skambinancius
tiesiog pakeliu ir padedu telefona atgal, jie ten tada bando sakyt "alio
alio, kalbek nes zinau kad klausai" ir galu gale padeda rageli patys. Po
kazkiek laiko praretejo skambininmai, gal atsibodo su siena sveikintis. Va
per pora savaiciu tik vienas kazkoks skambutis is naujo numerio, anksciau
skambindavo po keleta kartu per diena.
Galima suvest numerius i kokia automatizuota programele kad automatiskai
pakeltu rageli jiems skambinant. Arba blokavimas jeigu zinot gera programa,
mano bandytos vistiek leisdavo viena karta skambtelt pries uzblokuojant.