Tema: Re: Ar jum neskambineja "makleriai" is uzsienietisku numeriu?
Autorius: benamis
Data: 2017-06-07 13:53:25
Laiks nuo laiko ka nors per skelbimus parduodu ir siaip labai neslepiu
numerio, bet niekad tokiu skambuciu neteko sulaukti. Gal zino, kad babkiu
neturiu:DDD Buvo sujudimas tarp mobilaus rysio provaideriu seniau, bet dabar
isvis tyluma - net neprisimenu kada paskutini karta skambino... Gal pries
metus:)

"Vytook's"  wrote in message news:oh8hqk$quq$1@trimpas.omnitel.net...

Dažniausiai tai buna LV arba UK, bet kartais ir LT numeriai.
Kalba rusiškai ir siūlo investuoti. Sustabdyti bazaro neįmanoma, numerio
blokavimas nepadeda, nes vis kinta.
Pas man blackliste jau minimum 7 numeriai. Bet vistiek per pusmetį bent
vieno naujo susilaukiu.
Gerai, kad Xiaomis man rodo valstybę, tai aš net nekeliu. Vistiek nervina.