Tema: Re: Ar jum neskambineja "makleriai" is uzsienietisku numeriu?
Autorius: daliu$
Data: 2017-06-07 14:01:04
Man vakar skambino kaip tik tipelis dėl to pačio reikalo rusiškai. Skambutį
rodė iš Vilniaus. Pradžioj darbo metu, paskui po darbo vakare. Labai
reikalavo kad aš prieičiau prie savo kompiuterio (greičiausiai reikėjo banko
kodų ar pan.). Aš pasakiau kad man visai neidomu ka jis ten šneka. Supyko ir
iškungė pokalbi. Galvoju,ar nebus čia iš kalėjmo, panašiai kaip bobutėm
išmušinėja pinigus.

"Vytook's"  wrote in message news:oh8hqk$quq$1@trimpas.omnitel.net...

Dažniausiai tai buna LV arba UK, bet kartais ir LT numeriai.
Kalba rusiškai ir siūlo investuoti. Sustabdyti bazaro neįmanoma, numerio
blokavimas nepadeda, nes vis kinta.
Pas man blackliste jau minimum 7 numeriai. Bet vistiek per pusmetį bent
vieno naujo susilaukiu.
Gerai, kad Xiaomis man rodo valstybę, tai aš net nekeliu. Vistiek nervina.