Tema: Re: Ar jum neskambineja "makleriai" is uzsienietisku numeriu?
Autorius: Robertas
Data: 2017-06-07 16:38:34
Skambineja, itariu del to, kad kazkada senai senai uzsiregines buvau
trialiniam acc viename is brokeriniu webu kur akcijas ir valiuta gali
pirkti/parduoti.

As dabar jau tiesiog nekeliu ragelio kai matau, kad skambina is uzsienio
(neturiu kas is ten man galetu skambinti), o paskui iskart i blacklista
itraukiu numeri ir viskas, ramybe. Nes kitu atveju jie sukos po 3-4 kart
per diena pradeda skambinet jei nekeli ragelio.

Susimetes NQ call blocker, bet ir pats androidas moka blokuoti.

Pradejus taikyti sita metoda skambiciu zymiai sumazejo, dabar atsibunda
koks 1 per pusemti, anksciau kai dar tikejausi gal man cia kas is
uzsiemnio skambina ir keldavau rageli, tai skambinedavo po kokius 3 kart
per menesi.