Tema: Re: 12 angry men
Autorius: -o-o-
Data: 2009-05-28 15:05:06
reikejo ziureti atvirksciai, - visai gali but, kad butum neistempes iki galo
originalo.Siaip labai teisingai pastebejai, lyginant faktu isdestymus cia
Michalkovo kuriniui nebuvo lygiu, o amerikieciu faktai, kaip ir minejai,
sausi, glausti ir kas svarbiausia nelabai itikinami. Nu bet cia kazdomu
svajo :)