Tema: Re: 12 angry men
Autorius: -o-o-
Data: 2009-05-25 14:48:38
tai as nemanau, kad kure 1:1 ta pati. Kazka bande ir savo ideti, pakeisti.
Detale, kuria praleido, zinojo tik pats Nikita, kad ta bobele akinius
nesiojo :) O angry men tas senukas ivardijo. Isvis pabaiga pakeista ir mano
nuomone rusiska geresne, nes amerikieciu galas nu toks keistas pasirode su
tuo verkimu ir nieko nepaaiskinimu. Ai, bet raukiam, as sestadieni viena
paziurejau, sekmadieni kita, tai man kazkaip rusu priimtinesnis pasirode,
itikinamesnis.