Tema: Re: 12 angry men
Autorius: Ernestas
Data: 2009-05-28 14:29:05
Na aš padariau atvikščiai, praeitą savaitę pažiūrėjau originalą, o užvakar
12, tsakant ant karštų :)
Labai skirtingai pastatyti filmai, nesakyčiau kad vienas š. o kitas super.
Čia grynai kam kokie stiliai patinka.
Amerikiečių toks sausas, be nereikalingų kažkokių vaizdų, frazių ir pan.,
viskas glaustai gerai suresta, taip ir lieka neaišku ar vaikis žudikas ar
ne, greičiau ne bet ten irgi savos variacijos ir... man patiko.
Michalkovas nebūtų savim jei visko nepagražintų, kad tik žiūrovui būtų
aiškiau, ir pabaiga - jau aiškiau ir būti negali. Kaip minėjau, kas kam
labiau patinka ir kas ko laukia iš filmo. Mane pvz. tai visai nežavėjo tie
karo ir pan. intarpai, taip pat ir paskutinis filmo akordas, visi taškai ant
i... Bet patiko kas vyko salėje, visi tie dialogai, vietom gal perlenkta
(Michalkovo stilius) bet šiaip tikrai kabino, tsakant Rosiju umom neponiat
:)
Aišku abiejų filmų aktorių darbas be priekaištų, pas rusus irgi puikiai
suvaidino.

Žodžiu man geriau originalas, sakykim jam duočiau 7-8, o 12 duočiau kažkur
balu mažiau.