Tema: Re: Serialai, ką rekomenduotumėtė?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-01-05 22:08:55
OK. Reiškia neduosiu šiam serialui antro šanso.
Vertinu tai kaip nesugebėjimą atskleisti pagrindinio herojaus vidinę būseną.
Jei jau reikia tai aiškiai pasakyti žiūrovams į kamerą.

"Exx"  wrote in message news:n6fo6d$44n$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.01.04 19:24, nekas wrote:
> Taip, kalba. Ir tas kalbėjimas yra vienas iš smagesnių šio serialo
> "cinkelių" kai į tokią rimtą, solidžią aplinką įtraukiamas šioks toks
> juokelis/komentaras adresuotas tiesiogiai žiūrovui bei padedantis tuo
> pačiu dar geriau suprasti herojaus vidine būseną. Reikia nepamiršti, kad
> turbūt 90% laiko pagrindis herojus ir taip jau vaidina prieš visus
> būdamas politiku ir tas retas dialogas yra kaip įrankis geriau jį
> atskleisti ir parodyti jo tikrąsias mintis ir nuotaikas, o ne tas
> "politines/paradines".

> [...]

turbut geriau ir neimanoma apibudint :) As tik pamenu momenta, kai jis
taip atsisukes i kamera pasake, kas as jus visai buvau jau pamirses nu
ar kazkaip panasiai :). Antrose ir treciose seriju dalyse jis tikrai
zenkliai maziau kalba i kamera, bet tai cia man asmeniskai yra daugiau
minusas, bet tai tau ziuriu atvirksciai.