Tema: Re: Serialai, ką rekomenduotumėtė?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-01-04 14:04:50
Bet neatsakei į klausimą: ar pagrindinis aktorius vis dar kalba su
kamera/žiūrovais?

"Exx"  wrote in message news:n6dir1$8eg$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.01.04 09:34, bat0nas wrote:
> O tai visą pirmą sezoną Kevinas Speisis kalba su kamera? Antrame sezone
> irgi tas pats?
> Nes būtent tai yra absoliučiai vienintelė priežastis, kodėl mečiau tą
> serialą po keleto pirmų serijų.

jo pirmas sezonas silpniausias, uztat antras su treciu taip deda visus
serialus i viena vieta, kad net grazu. Ir man atrodo nieko ten baisaus
nenutiks jei pirma sezona ir praskipinsi, nes ten viena linija
gvildenama, kuri antro sezono pradzioje iskart nutraukiama ir tiek ziniu.