Tema: Re: Serialai, ką rekomenduotumėtė?
Autorius: nekas
Data: 2016-01-04 19:24:22
Taip, kalba. Ir tas kalbėjimas yra vienas iš smagesnių šio serialo
"cinkelių" kai į tokią rimtą, solidžią aplinką įtraukiamas šioks toks
juokelis/komentaras adresuotas tiesiogiai žiūrovui bei padedantis tuo
pačiu dar geriau suprasti herojaus vidine būseną. Reikia nepamiršti, kad
turbūt 90% laiko pagrindis herojus ir taip jau vaidina prieš visus
būdamas politiku ir tas retas dialogas yra kaip įrankis geriau jį
atskleisti ir parodyti jo tikrąsias mintis ir nuotaikas, o ne tas
"politines/paradines".

Pvz. iki šiol atsimenu kaip vieną geriausių epizodų matymą bet kokiame
seriale: puikiai vaidinantis K. Specey išgyvendamas vieną nervingiausių
savo herojui momentų, kai nutiko viskas kas tik galėjo nutikti
blogiausia, staiga atsisuko į kamerą ir piktai pareiškė žiūrovams "O ko
dar jūs čia spoksot???" Made my day.

Sorry, jei kas nors pagalvos, kad čia spoil'as.