Tema: Re: Serialai, kÄ… rekomenduotumÄ—tÄ—?
Autorius: neratoblogo
Data: 2016-01-04 13:53:59
Mano nuomone GOT - puikus viduramžių geopolitikos/diplomatikos/valdymo
vadovėlis "žaliems". GOT - tai tikros Anglijos Rožių karų intrigos, tik
tiek, kad šiek tiek aplipinta drakonais ir kitais fentezi elementais.
Pats GG Martinas (knygų autorius), teigia kad prieš rašydamas knygas
daug studijavo viduramžių Anglijos istoriją.

Kaip tik rimtumo GGMartino Songs of Ice and Fire serijoje yra labai
daug. Daug daugiau nei pvz. Tolkieno "Ziedo valdove".
GOT herojai nėra vienpusiai, jie daug tikroviškesni savo elgesiu,
psichologiniais portretais, siekiais ir motyvacijomis. T.y. Net neigiami
personažai gali turėti patrauklių bruožų, ir atvirkščiai - teigiami
personažai gali turėti neigiamų bruožų ar didelių silpnybių.