Tema: Re: Kaip vadinas?
Autorius: ig
Data: 2009-05-11 12:07:07
Na patinka/nepatinka, tai taip :) bet tu sugeneruotu ideju taip ir nesakai.
OK pasakysiu ka as maciau - miesta uzklumpa priesas, kurio zmones negali
iveikti. Viskas susiveda i merginos gelbejima ir begima nuo to prieso, begam
begam ir pabegti nepavyksta.... na ir kokios cia genialios mintys generuojas
? kad neesam pasaulio valdovai ? vai tai mintis. Belekuris filmas apie kara
100x daugiau minciu apie trapuma ir beviltiskuma gali sugeneruot. O
labiausiai uzkniso kad be pabaigos filmas bego bego bego ir..... ?
Nors pala eniu ziureti.... nu aisku viskas tam kad bus tesinys. Tada jo gal
ir bus geras filmas :) bet reikia aiskiai rasyti kad pirma serija. Panasus
mano issidurimas buvo su rusu paragraf 78, kas cia per mada uzejo serialus
daryt. Pvz terminatoriai kokie nors yra uzbaigti filmai is saves, bet susije
bendra ideja, o cia filmas be pabaigos ir tiek.

..