Tema: Re: Kaip vadinas?
Autorius: digizitor
Data: 2009-05-05 10:01:14
Na sitam filmui tas buitines kameros drebejimas tai priimtinas, nes buten
taip ir perteikiamas filmas (jo net ilgiskaip  DV kasetes)
O va daba ziuriu BSG seriala (kazkodel seniau neziurejau) tai tas kameros
judejimas tai tikrai nervina. Matosi kad net specialiai drygina ja,
nes ir su buitine maziau drebetu. Kas sugalvojo tokia nesamone, kad reikia
kad vaizdas lakstytu po ekrana... kaip per koki MTV show.. :/