Tema: Re: Kaip vadinas?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-05-11 11:16:33
nezinau kaip tau padeti, vat pvz, kad ir tavo paminetas The Day The Earth
Shood Still nu man irgi geresnis originalas (paprastesnis ir
suprantamesnis), o tau va remeikas su Rievsu. Cia tikriausiai mes prie
skirtingu kategoriju priklausom ir todel aiskint kaip ir nera ka, nes tu
liksi su savo nuomone, o as su savo. Man J.J. Abrams kuryba labai patinka
(kur tau nepatiko Cloverfield) paskutinis jo "Star Trek" - turetu buti
ypatingai geras, patinka man jo kuryba, mintys ir siuzetai.