Tema: Re: Marsietis
Autorius: neratoblogo
Data: 2015-10-14 11:05:01
Skonio reikalas. Man "Marsietis" - naujoviškas Robinzono Kruzo
variantas. Su ta pačia idėja - niekada nepasiduok, galvok, pasinaudok
turimom žiniomis, spręsk problemas ir išliksi.

Kadangi mano žmona dirba su NASA, jai tas filmas irgi pasirodė
tikroviškas, bent jau tuo aspektu, kaip vaizduojamas NASA darbas. T.y.
ten dirbantys žmonės (bent jau dauguma) tikrai yra kosmoso entuziastai
(no-liferiai tam tikra prasme) ir savo srities profai.