Tema: Re: Marsietis
Autorius: VanDamas
Data: 2015-10-11 21:09:48
sutinku, kad gerų tai yra žiūrimų filmų yra labai ne daug. Mad Maksas
man labai patiko.
Pagrinde žiūriu serialus, filmų vieną kita tik..
O man fantastika senai patinka, Marsiečio knygą skaičiau - patiko,
filmas - patiko. Nauja misija neįmanoma - nepatiko... Džeimsą bondą,
žvaigdžių karus žiūrėsiu, eisiu į kiną. Su Švartcu Terminatorius naujas
- patiko.
Iron Maną žiūrėjau namie, ištraukiau gal 20min., paskui kažką kitą
pradėjau veikti...