Tema: Re: Marsietis
Autorius: Exx
Data: 2015-10-14 10:40:14
On 2015.10.14 10:22, neratoblogo wrote:
> Iš tavo parašymo man atrodo, kad tu tikėjaisi labiau fantasy arba
> horror-fi.

galbūt ir taip, tačiau asmeniškai aš čia gavau tik drama :( nors
tikėjausi bent jau kažką panašaus į Gravity. Po filmo toks įspūdis liko,
kad jokios intrigos kaip ir nebuvo, toks man visai neįtikinamas filmas
pasirodė, niekaip neapleido jausmas, kad Bourn'as ten vos ne for fun
viską darė. Apie psichologiją tik užsiminė, bet jam nė motais, viskas
ok, laimingas. Nu man toks huinia pasirodė filmas, visiškai be
išliekamosios vertės pamastymui kaip, kad pvz Interstellar...