Tema: Re: Marsietis
Autorius: Exx
Data: 2015-10-12 09:53:16
On 2015.10.11 19:18, shadow wrote:
> p.s.
> nepaaiskinau del 'vaikejimo'.
> Mat jei sentum-tikriausiai butu atvirksciai-visokie
> transformeriai,kersytojai,gelezinzmogiai bei kiti efektais pagristi
> blockbusteriai jau butu nebeidomus. Beje,ju reitingai tp ispudingi.
> Stai pries kelis metus 40meciu kompanijoj uzejo kalba apie filmus.
> Vieniems vienokie patinka,kitiems kitokie,bet bendrai visi vienbalsiai
> sutarem,jog dabar verti demesio filmai-retenybe. Ir cie I pokalbi
> isiterpe seimininku paauglys sunus: 'as tai labai laukiu gelezinio
> zmogaus'.
> [...]

natūralu, nes vaikis dar nesugadintas... Imho mano nuomone, tokius
blockbusterius ir turėtų rodyti tik kino teatre, visi tie efektai ir pan
- juk per teliką to nematysi niekaip, kad ir kokią apartūrą turėtum. O
namuose žiūrėk, gerai pastebėta - serialus ir visus kitus gerus filmus,
kurių kinoteatruose didžioji dauguma nežiūrėtų.