Tema: Re: Milk (2008)
Autorius: dino
Data: 2009-03-05 01:28:06
O prie ko cia pederastai? Apie gejus ejo kalba...
Tikrai manai, kad galima kazka "priversti pamilti"?
Pats sau priestarauji - "isaugint" Tarybini Zmogu neimanoma, o gejai
dauginsis vien nuo filmu ir demonstraciju?
O kas cia nenormalaus? Visais laikais 10% vaiku gimsta homoseksualus.
Taip gamta sugalvojo :)