Tema: Re: Milk (2008)
Autorius: siaip
Data: 2009-03-04 11:09:41
o ne. Shawshank Redemption'e pasakojama vieno neteisingai apkaltinto ir
ikalinto zmogaus istorija ir labai gera istorija. tai gali nutikti
kiekvienam (teoriskai), be to, tai savotiskas filmas apie nuodemiu
atpirkima, kai kas net ji lygina su Kristaus prisikelimu...

o va kas liecia gejus, tai ziurint visa filma galvoji - pats esi normalus
zmogus, jokios diskriminacijos nejauti, tai dabar isijausti i tuos gejus ?
nu nezinau..Kovojo kovojo ten pries homoseksualiu mokytoju atleidima is
mokyklu, pries diskriminacija atleidziant is darbo... Na bet nematau as tame
dramatizmo kazkaip.
Ir tiesa sakant, as palaikau netgi geju priesininkus kurie teigia kad 2
vyrai daugintis negali, gamta taip nesutvarke, vadinasi gejai yra is esmes
ejimas pries gamta, grynai socialinis reiskinys. Gal netgi dirbtinis. Ir gal
todel man neatrodo kad cia jau taip verta kurti filmus apie tokius
dalykus.... Tiesiog nera tame pagrindimo... Kas liecia juodaodziu
diskriminacija - sutinku, tai rimta.

"inside-out" <mail@mail.lt> wrote in message
| Na, gėjų teisės, jų kova dėl teisių, diskriminacija ir kiti su tuo susiję
klausimai yra šiuolaikinio pasaulio socialinė realybė, o susipažinti su
socialinėmis realijomis žiūrint kiną, ne toks jau blogas dalykas. Antraip,
panašų požiūrį galima taikyti daugeliui filmų. Paimkime taip visų
liaupsinamą Shawshank Redemption: kokio velnio žiūrėti filmą apie kalinius?
Aš ką, iš jų tarpo? Ne. Man jie patinka? Ne. Aš jų nekenčiu? Ne. Tai koks
man skirtumas, ką jie daro? :)