Tema: Re: Milk (2008)
Autorius: AndriusV.
Data: 2009-02-28 19:18:00
as tik treileri paziurejau ir nusprendziau kad visiskai neidomus
filmas.niekaip nesuprantu ir manau nesuprasiu kam i dienos sviesa kelti
iskrypeliskuma,juk normalus zmones nerengia eityniu todel kad jie normalus
:) isivaizduoju demonstracija su didziuliais lozungais "as normalus!!!!!!"
pries keleta metu per radija girdejau vieno lietuvui gydytojo
psichoterapeuto(lygtais),studijavusio USA interviu,tai vat amerikoj
homoseksualumas medicinoje yra pripazistama kaip liga,bet to viesai negalima
sakyti

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
uzauks apsispres, kaip sako holandai ;)