Tema: Re: Milk (2008)
Autorius: inside-out
Data: 2009-03-04 10:14:01
> Kokio velnio as ziuriu filma apie gejus ? As, ka, is ju tarpo ? Ne. Jie man
> patinka ? Ne. As ju nekenciu ? Ne.
> Tai koks man skirtumas ka jie daro ? Ir nusispjoviau..

Na, gėjų teisės, jų kova dėl teisių, diskriminacija ir kiti su tuo susiję klausimai yra šiuolaikinio pasaulio socialinė realybė, o susipažinti su socialinėmis realijomis žiūrint kiną, ne toks jau blogas dalykas. Antraip, panašų požiūrį galima taikyti daugeliui filmų. Paimkime taip visų liaupsinamą Shawshank Redemption: kokio velnio žiūrėti filmą apie kalinius? Aš ką, iš jų tarpo? Ne. Man jie patinka? Ne. Aš jų nekenčiu? Ne. Tai koks man skirtumas, ką jie daro? :)