Tema: Re: Antichrist (2009)
Autorius: Viktorija
Data: 2010-03-04 17:46:39
tu teisus. man siaubo filmas - tai visi ten prisikele lavonai, isverstos
zarnos ir pan. matyt nuo tu laiku, kai issinuomodavom video kasete su
kokiu nors "gyvu lavonu sugrizimas". siu laiku siaubo filmas man yra
"pjuklas" ir pan. tokie filmai kaip sis, ar koks "hanibalas" (kur lyg
irgi yra isverstu zarnu ir smegenu) man nekelia asociaciju su siaubo
filmais, as gal pavadinciau psichologiniu trileriu, nes jie veikia
butent galva, na kaip tu sakai - psichologinis siaubas. ok. cia kazkas
psichologinio. tada taip - gerai padirbeta.
o del atmosferos. tada taip pat reikia issiaiskint kas ka laiko
operatoriaus darbu. man operatoriaus darbas tai yra kameros valdymas,
jos judesys bei stambiu ir ne stambiu planu kadrai savo laiku savo
vietose. taciau tai jokiu budu (mano poziuriu) nera atmosfera. uz pacia
atmosfera atsakingas rezisierius ir jo kuriama mise-en-scène,
operatoriaus darbas (kameros valdymas) tik dalis viso sito. butent todel
as kazkaip ypatingesnio nei kituose filmuose operatoriaus darbo sia
prasme neuzdetektinau.
o del von Tiero, nu man Dogvilio atmosfera tikrai neatrodo per prasta.