Tema: Re: Antichrist (2009)
Autorius: Viktorija
Data: 2010-03-03 20:29:47
o man nelabai suejo. imho tai visai ne siaubo drama. nors sutinku -
naudojamos visos siaubo filmo technikos priemones. del to turbut taip
siurpas ir krecia - ilgai nepretraukiami kadrai, suletintas vaizdas,
zaliai melynas spalvu filtras, smarkiai pagarsinti nezymus garsai, tylos
intarpai, rankose laikoma kamera, chaosas. taciau pavadinti ji labai
sokiruojanciu nesiryzciau.
man regis net silpnu nervu zmones gali ziureti, tik dviejuose vietose
reikes uzsimerkti keliom sekundem, daugiau niekur nervu nepagadinsi ten.
operatoriaus darbas neispudingesnis nei kitu meniniu (ne komerciniu)
filmu. aktoriu vaidyba, aisku, visiskas pliusas.
del simbolikos ir filosofijos - sutinku. filmas is tu, kurie "prisika i
galva", tad gan sudetingai virskinamas.
bet in general nelabai jis mane uzkabino, kitiems jo ziuret
nerekomenduociau kaip labai koki nors gera ir ypatinga.
tikejausi kazko taip sokiruojancio, kaip Balabanovo "Gruz 200". bet cia
gerokai nedatrauke...