Tema: Re: Antichrist (2009)
Autorius: Cube
Data: 2010-03-04 17:07:26
Viktorija wrote:
> o man nelabai suejo. imho tai visai ne siaubo drama. nors sutinku -
> naudojamos visos siaubo filmo technikos priemones. del to turbut taip
> siurpas ir krecia - ilgai nepretraukiami kadrai, suletintas vaizdas,
> zaliai melynas spalvu filtras, smarkiai pagarsinti nezymus garsai, tylos
> intarpai, rankose laikoma kamera, chaosas. taciau pavadinti ji labai
> sokiruojanciu nesiryzciau.

Matai, cia jau klausimas ka vadinsi siaubo filmu. Jei tokius filmus,
kurie siekia sukelti momentine reakcija ir krupcioti nuo matomu vaizdu -
tai taip, sitas filmas ne toks. Bet aplamai tokie filmai turi gana
ribota priemoniu arsenala ir greitai jau viska buni mates ir tiesiog tai
nebeveikia. O cia labiau psichologinis siaubas, kuris sokiruoja ne
tiesioginiais vaizdais, bet butent tokiu nemaloniu "prisikimu i galva".
Ir sita daro labai sekmingai.
Beje kaip tik pasakyciau, kad cia labai geras operatoriaus darbas. Larso
von Tiero filmai visada turejo stiprias ir daugiaprasmes istorijas, bet
va atmosferos - nelabai, net atrode, kad jis geresnis scenaristas, nei
rezisierius. O va cia ko gero pirmas filmas kur taip gerai sukurta
atmosfera.