Tema: Re: Avatar (2009)
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-31 08:25:06
nu, jei atsižvelgt į  mano praeitą postą, tai tu kaip tik aprašei mintį, bet ne scenarijų/siužetą.
mintis gali būti ir labai įdomi ir evrtinga, bet tai visai nereiškia, kad bus įdomus, įtraukiantis scenarijus.
o gali būti ir eilinė, visiškai neįdomi, šimtus kartų jau kartota mintis, bet pats scenarijus
įdomus.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/