Tema: Re: Q: ar verta eiti i 3D
Autorius: meilo@nera.lt
Data: 2009-12-21 22:08:04
Per pati filma nieko tiek baisaus akims ten nera. Nors kol suko reklaminius
rolikus po 10 sek. man akys pradeda asarot ir negaliu ju per akinius
ziuret. Bet kai pradeda pati filma, akys greit apsipranta prie spalvu,
tempo, 3D perspektyvos, tiek greit nesikaitalioja kadrai ir tada viskas ok.

Jei ka, akims nuvargus visai puikiai ir be tu akiniu galima ziuret. Vaizdas
vietomis biski dvejinasi, bet akiu tas nesuka.

Ir siaip tikrai verta, ypac pirma karta :)