Tema: Re: Avatar (2009)
Autorius: Iris
Data: 2009-12-30 12:10:48
Tai čia tipo nerealus atvejis, kad ir siužeto, ir vaizdų filme būtų? Tipo jei prikišta spec. efektų, tai by default siužetas gali būti visiškas šlamštas ir viskas norma?
Ok, tarkim Titanikas, pseudo-istorinis-biografinis dalykas, ten ar šiaip ar taip siužeto galimybės biškį labiau apribotos, neprikursi gi kokio krakeno, katras perlaužia laivą per pusę ir etc. ir t.t. Bet Avataras... c'mon, čia gi supposed to be fantastinis filmas, o visa ta fantastika apsiriboja mėlynais žmonėmis ir interplanetiniu super neuronų tinklu. Čia gi tiesiog filmas apie taurius, aukštus, Manitu (Eiva) tikinčius gamtos vaikus indėnus, perkeltas į spalvingesnę aplinką.

Beje, apie vaizdų/siužeto santykį filmuose, ypač fantastiniuose - tarkim, man asmeniškai Watchmen yra superinis filmas (turbūt vėl nepopuliari nuomonė). Žiūrėjau gal 5 kartus ir dar pažiūrėčiau. Nu man ten tiek siužetas, tiek vaizdas yra puikūs. Aišku, siužetas gal toks puikus dėl to, kad pagal Moore' komiksą pastatytas, o ne išmintytas paties režisieriaus..