Tema: Re: Avatar (2009)
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-21 11:55:01
Pritariu. Man pvz., kas labiausiai nepatiko ir po pirmos valandos sugadino
kiek ispudzius, tai planetos suzmoginimas :(  Plesrunai - tigras ir hienos,
medziuose bezdziones, arkliai, tik, kad su 6 kojom.  Ar tikrai tokia ir butu
guvunija kitoje planetoje ? Arba kodel vietiniai turi buti panasus i zmones,
taip pat suvokti meiles jausmus ir pan. :D Truputi juokinga. District 9 siuo
poziuriu kur kas toliau pazenge teigiama puse.

Vien del to, duodu maks. 6-7/10.

<meilo@nera.lt> parase naujienu