Tema: Re: greitas klasuimas
Autorius: -o-o-
Data: 2009-12-10 13:31:56
nu taip taip, dabar jau dedam atmazus, kurgi ne, tai kas ta tavo publika, tu
ir dar kazkas, kas jie tokie? :)))) Gal, berneli, cia bent pradziai uzmesk
aki, ir pasiziurek kiek is ju yra blogu ir geru nuomoniu :)))

http://www.imdb.com/title/tt0468569/externalreviews
http://www.imdb.com/title/tt0468569/awards

ir manau tuo ir baigsim tavo sapaliojimus apie "nemazai kinometografijos
maciusia publika" :)))