Tema: Re: greitas klasuimas
Autorius: Ness
Data: 2009-12-09 16:42:48
Taip, isitikines. Holivudas kino verslo sistema, tik kepa ne bandeles.
Oskara tegul gavo, tegul uz gera vaidyba. Bet to nepakanka, kad visas filmas
butu geras.
Maciau daug geru ir nemazai blogu filmu, renkuosi pagrinde ne pagal
oficialius reitingus
o pagal recenzijas, apzvalgas vienaip ar kitaip imponuojanciu zmoniu.