Tema: Re: greitas klasuimas
Autorius: Kaksht
Data: 2009-12-09 15:08:57
"priklauso nuo zmogaus isprusimo, ka jis randa naujo, vertingo kurynyje."

As pvz visai kitaip ziuriu i kina, taip yra geru filmu is kuriu glaima daug isminties pasisemti, bet pvz dark knight ejau ziureti kaip blockbusterio, t.y. pure entertainment, o ne kaip kazkokia menine verte turinti filma. To pasekoje filmas tikrai patiko, nera super awesome, bet tikrai labai geras, o ypac Ledgerio vaidyba ten.
IMHO priklauso kaip ziuresi filma, ar ziuresi ir vertinsi kiekviena minute, kabinesies, "o tas jau buvo padaryta - neidomu", ar tiesiog atsisesi i kede ir megausies vaizdais/isotrija/muzika ekrane.