Tema: Re: greitas klasuimas
Autorius: Ness
Data: 2009-12-09 15:09:17
kas tame tamsiame rytery buvo ko nebuvo kituose filmuose (isskyrus naujumo
faktoriu ir Jokeri)?
Tos pacios klishines reperkusijos, kiek kitaip pateiktos. Matem tu betmenu
ir kitu heroju, dramos linija niekuo neipatinga, eiga nesunkai nuspejama,
kinematografijos naujoviu nera. Galima sakyti issilepinau, betgi jei nebutu
su kuo palyginti, tai sitas butu gal ir nieko. Zodziu filmas pramoniniam
ziurovui.