Tema: Re: Elektros skydelis
Autorius: memel
Data: 2009-11-18 14:42:29
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:he0p5d$v5b$1@trimpas.omnitel.net...
> "memel" <netikras.pastas@gmail.com> wrote in message > . Rekordas -
> pakeista spinta,
>
> Kokia bendra namo kvadratūra ? Aš ką tik sukūriau projektą 650 m^ namui
> tai ir man gavosi 24 automatai + 5 vnt. 3f  nuotėkio relių  . Kai tokia
> kvadratūra tai irgi manau norma.

kvadratūra ~450m2
žmonės restauravosi visą namą, bet elektros dėl švediško elektriko kainos
net nesiruošė liest. pašnekėjom. tai į kiekvieną tašką tais jų vamzdukais
sutampiau po trečią laidą ir kaip norėjo visus saugiklius (propkes)
pekeičiau į automatukų spintą. jie patenkinti, o ir man maloniau nei sienas
šlifuot. ten tikrai nebuvo reikalo taupyt automatukų nors buvo galima. sunku
ten šnekėt bet kokia tema kuri liečia žmogaus saugumą. reiktų pramokt
švediškai ir kelias dienas įrodinėt, kad kelis kambarius pajungt ant vieno
automato saugumas nenukenčia.
p.s. esu tos nuomonės, jei name gyvena ūkiškas vyras ir jam vis prisireikia
su elektros prietaisų valdymu pažaist, laidų nereik gailėt, vis prisireikia.
tas pats ir su ss laidais. šioj vietoj kaip tam posaky "batsiuvys be batų"
likau. viską pasidariau, o dabar užsinorėjau signalizaciją pasidaryt + iš
rūsio atsivest (kasmet per visus skladukus prasieina padorių dviračių
ieškodami). teks pasiknist, bet bent jau vamzdukus kur reik pasilikau.