Tema: Re: Elektros skydelis
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-18 12:11:50
nu kodel tai:
jei imti kad pvz II aukstas yra kaip ir pagrinidinis plotas (pvz I a - pusrusis/rusys, II aukstas gyvenamas kaip pas mane) tai kabeliu butu daugiau:
1 bendros rozetes
1 vonios maitinimas (jei kelios vonios tai dvigubai)
1 virtuves rozeciu maitinimas
1 jei yra elektrines virykles maitinimas (berods reikalauja atskiro kabelio)
1-2 kabeliai apsvietimui
1 silpnu sroviu maitinimas
dar gali buti lauko apsvietimas/rozetes

T:)