Tema: Re: Elektros skydelis
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-18 14:32:29
na tai ka ir rodo pavyzdys, kad svedai 3 aukstu name isisvercia su 46 saugikliais, o cia vienam aukstui jau 70 :)
O kur dar antras skydelis.?
Kai kuriose situacijose geriau kai nepagaili laidu, bet tai jau daznai tas poreikis buna salygotas specifiniu prietaisu pajungimu. Pvz virykliai atskiras maitinimas, tavo atveju dar boilerio ir sildytuvu atskiri del butinybes valdyti kiekviena individualiai ir vieno tasko. Bet net ir sioje sitacijoje galima laiko reles statyti jau prie kiekvieno prietaiso, siek tiek nepatogu, kad bus issibarste, o ne vienoje vietoje. Bet tik tiek.

T:)