Tema: Re: Elektros skydelis
Autorius: memel
Data: 2009-11-18 14:17:32
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:he0ke7$mna$1@trimpas.omnitel.net...
> Nebesigilinkim. Šiaip aš kalbu už save ir jei manęs klausia kitiems
> patariu taip kaip manau, o jau kaip kas pasielgs ne mano reikalas.
> Tiesiog, kiek teko pažinti pasaulio ir domėtis tai jei pasakytum kokiam
> vokiečiui / švedui, kad pas tave vieno buto gyv. name du el. skydeliai,
> arba, kad skydelyje 52 automatai tiesiog nesuprastų.

Čia paprieštarausiu. Savo rankom Švedijoj ne vieną skydelį montavau, taip
pat mačiau kaip dirba ir švedų elektrikas (privatūs namai). Mažiausias
skydelis buvo nemažesnis nei su 12 automatikų. Rekordas - pakeista spinta,
kitaip jau nepavadinčiau, su 46 saugikliais į analogišką skydelį su
automatukais papildomai statant nuotėkio rėles privačiam 3 aukštų mediniam
namui. Ir visa tai Šedijoj! Nesakau, kad tai labai gerai ir tai siekiamybė,
tačiau sau įsirenginėjau didelį butą su palėpe. Laidų negailėjau ir dabar
džiaugiuos. Skydelyje galiu statyt laiko rėles (palėpė šildoma elektra) ir
su 3kw galingumu butui senamiestyje išsiverst naudojant elektrinį šildymą,
boilerį ir t.t. paskirstant darbo laiką.