Tema: Re: filosofinis klausimas apie sildyma vidaus degimo varikliu
Autorius: kg
Data: 2009-10-27 09:58:02
Visai ir neizheidei
Ash tiesiog diskutuoju ir tikiuosi, kad vis tiek nors vienas paskaites bent
susimastys

Visu pirma visai ash ne verslininkas esu :)
Sheshis metus dirbau nacionalineje mishku inventorizacijoje (1998-2003m) ir
esu ishvazhinejes visos  lietuvos mishkus tikrai pakankamai, kad  galechiau
susidaryt realu vaizdu, o ne vaizda kuri susidaro zhmones pasiklause
zhaliuju shukaliojimu  zhiniasklaidoje
Ir puikiai machiau Lietuvos ekosistemu turtinguma realybeje
Shitu darbu rezultatas - matyt situacija ir pokychius mishkuose
Deja shitos inventorizacijos oficialiu statistiniu leidiniu eiliniai
nepasidomi, nes yra zhiniasklaida ir jie ja tiki
Ir beveik neabejoju, kad ishvis nezhino, kad tokia nepriklausoma
inventorizacija visos Lietuvos mastu kasmet vykdoma :)
Ir niekam neidomu ir nesvarbu, kad dabar Lietuvos mishkingumas beveik du
kartus didesnis (ir jis kasmet vis dar dideja), negu buvo Smetonos
laikais(33% ir19%), kuriais mes taip didzhiuojamies ir shnekam su nostalgija
apie juos
Ir kai kuriu istoriku ir tyrinetoju nuomone, kad tada valstybe butent ir
buvo pastatyta ant mishku ishtekliu, t.y. kirtimo

I visazhini ash nepretenduoju. Gal tu ir daugiau zhinai shitoj srityje.
Skaitysiu dar daugiau literaturos ir ne tik laisvalaikiu, nes tokia mano
profesija. Tobulejimui ribu nera :)
Dabar esu mishkininkas dirbantis su GIS-u ir laisvalaikiu tik savo
pastangomis auginantis savo mishka nuo nulio. Kad mano vaikaichiai turetu
nemokamu malku ir ne tik :)

Kazhkiek esu susipazhines su shitu projektu
http://www.balticbiomass.com/content/index.cfm?
Taip pat ir su jo rezultatais, t.y. biomases energetiniu potencialu

Bet kaip jau minejau lietuviam dauguma dalyku kol kas neapsimoka
Lengviau gyvent kai nereikia galvot, o viska nurodineja ish stipraus centro
:)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4546 (20091027) __________

http://www.eset.com