Tema: Re: filosofinis klausimas apie sildyma vidaus degimo varikliu
Autorius: kg
Data: 2009-10-27 08:34:47
jei vis dar nezhinai - mishkininkas esu :)
ir labai puikiai zhinau kiek daug lietuvoj medienos (ir kitos mishko
biomases) vis dar supuna nepanaudotos
nekalbant apie kitas atsinaujinanchias kuro rushis kaip shiaudai, grudai,
kanapes ir t.t., kurios labai menkai ishnaudojamos arba ishvis
nepanaudojamos
ir viskas del to, kad lietuviui niekas neapsimoka
apsimoka tik zhiuret kaip penki vyrai meto kamuoliuka i taikini ir gert alu
:)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4545 (20091026) __________

http://www.eset.com