Tema: Re: filosofinis klausimas apie sildyma vidaus degimo varikliu
Autorius: Sail
Data: 2009-10-26 15:44:05
Vokieciai rode kaima, kuriam elektra ir siluma gamina du biodujom varomi
varikliai. O dujos isgaunamos, maisant karves suda (kuo sviezesni) su
siaudais ir kisant i didziulius katilus.

Tarp kitko (ne bajeris, rimtai), karves ir avys iskiria daug metano (bezda
kitaip sakant). Ir visai rimtai aplinkosaugininkai mano, kad sis metanas
prisideda prie visuotinio atsilimo.