Tema: Re: filosofinis klausimas apie sildyma vidaus degimo varikliu
Autorius: Šliūrva
Data: 2009-10-26 13:39:26
Siaip cia jokia naujiena. Visos kogeneracines elektrines tokiu principu
veikia. Manau, kad sitas budas turi perspektyvu ispopuliareti, jeigu bus
istobulinti nedideli agregatai.
Tiek kad dujinis ar dyzelinis agregatas veiks arba ne priklausomai nuo caro
Putino nuotaikų. O vat man tai tokia mintis kazkada atejo - ar galima
kogeneracini agregata prigalvot kompaktiska kad nuo malku veiktu. Arba,
tarkim, nuo durpiu ar siaudu briketu.
Speju kad kazkas iseitu nebent su malkomis deginant gazogeneraziniu
principu, nes kad pasukti varikli reikalingos degios dujos,
O jeigu gaminti gara ir sukti turbina kaip termofikacinej elektrinej, tai
reikia aukstos temp. Is kokiu durpiu tai tikrai neuzteks karscio.