Tema: Re: Durniu televizorius
Autorius: Rimas_OK
Data: 2009-10-23 09:41:54
O aš vakar pažiūrėjau per "National Geographic" laidą apie tai kaip
skirtingose kultūrose elgiamasi su numirėliais, buvo rodoma be cenzūros,
kaip palaikus išiminėja iš kapų, arba kaip raiko kūną ieškodami mirties
priežasties...
Tokia laida labai gerai padeda ne tik apetitą prarast, bet ir praregėti.
Po jos kai pradėjau junginėti kitus TV kanalus, ypač pradėjo erzinti
kiekviename kanale vis tas pats - smurtas, kraujas. Į ką daug kas lyg ir
neatkreipia dėmesio.
Pažiūrėkit kokie serialai pas mus dominuoja: "kaulai", "CSI
kriminalistai", "deksteris" ir t.t. Žodžiu pasižiūrėjus dėžę, matosi,
kad be žmogžudysčių tyrimų ir nelaimių turbūt daugiau nieko nėr.