Tema: Re: Durniu televizorius
Autorius: Blinda
Data: 2009-10-22 10:30:09
Pries kuri laika cia buvo ilgoka diskusija, kad kiekvieno poreikiai
skiriasi: nuimk kokiom namu seimininkem muilo operas, tai bus juodas
skandalas, o tau tai dzin ar jie rodomi ar nerodomi. Kazkada buvoprieziuros
institucija neleidusi  rodyti 1 Rusijos (Baltiskij ar kaip jis ten) kanalo,
tai kilo juodas kipisas (ypac Vilnijos kraste) atrodo, kad  butu visa
ziniasklaida uzdraude ir varzytu zodzio laisve.
Del lietuvisko krepsio, tai TV3 grupe laiko isskirtines teises ir
neparduoda, o tiksliau parduoda uz tokia kaina uz kokia niekas televizijos
nepirktu. Taigi dabar TEO ir TV3 Konkurencijos taryboje kapojasi.