Tema: Re: Durniu televizorius
Autorius: Zilas
Data: 2009-10-22 11:42:13
Cia eilinis pavizdys kaip Lietuvoje daromas "biznis"... Nori kasi ziuret,
pirk bliuda, rasykis 2 metu sutarti ir ziurek. Labiausiai pramuse viasat'o
paaiskinimas, kodel rodoma butent per vsb kanala: "... Eurolygos turnyras
yra labiausiai vertinamas krepšinio turnyras Europoje. Todėl ir teisės
transliuoti šį turnyrą yra vienos brangiausių. Dėl šios priežasties bei
siekiant sutelkti pagrindinius sporto įvykius viename sportui skirtame
kanale reikšmingiausi turnyrai transliuojami per mokamą televiziją.
Laikydamasi savo pažado TV žiūrovams teikti geriausią sporto turinį „Viasat
Sport Baltic“ ketina parodyti visas lietuvių kovas čempionate bei
reikšmingiausias kitų komandų kovas. ..."
Tai kodel sitie pydarai per tv6 transliuoja cempionu lyga, per tv3 F1, negi
tos transliacijos pigesnes nei kasio?!
P.S. Idomu kaip reaguos komandos del sumazejusio ziurovu skaiciaus...

Zilvis