Tema: Re: Elektros instaliacija rastiniame name
Autorius: Evaldas
Data: 2009-10-20 22:16:21
"iPetka" <petras555delete@gmail.com> wrote in message news:hbl1ou$hjl$1@trimpas.omnitel.net...
> Na apsilankiau N rastiniu namu, pirciu, kaimo turizmo sodybu. Sukloti
> kabeliai/instaliacija visur su kabeliu laikikliais.

Zinau. O pasidomejai kiek is ju priduoti valstybinei komisijai ? O kiek is priduotu yra priduoti uz kysius ? I antra klausima galiu atsakyti - 99%.
Jei tau nereikes jokiom komisijom pridavinet daryk kaip nori. Man asmeniskai nepatinka atviri naujoviski balti laidai ant rastu. Jei tik imanoma statybos (sienoju surinkimo) eigoje mes greziam rastus ir laidus suslepiam. Taciau dar graciau atrodo (o ir taisykliu reiklavimus atitinka !) ala senoviska instaliacija is susukto medziaga apipinto laido ant porcelianiniu izoliatoriuku. Dar kai kur kaimuose tokia instaliacija galima pamatyti.