Tema: Re: Elektros instaliacija rastiniame name
Autorius: iPetka
Data: 2009-10-20 22:07:10
Na apsilankiau N rastiniu namu, pirciu, kaimo turizmo sodybu. Sukloti
kabeliai/instaliacija visur su kabeliu laikikliais. Nei specialus
kazkokie oranziniai, nei vamzdziuose, o tiesiai ant medzio su
plastikiniais laikikiliukais prikalamais cvekeliu... Kaip seniau priek
smetonai ar tarybu laikais, tik truputi moderniau...
Nu i ku daba daryc? Naxrien tie loveliai plastmasiniai laidui paslept?
Ir brangiau, naudos jokios, o ir laidas man graziau atrodo nei tos
plastmaziagos sujungtos kas 2 metrai.
---
Petka