Tema: Re: selektyvinis stiklas ar ne?
Autorius: sm
Data: 2009-10-17 14:01:14
su lempa, ypac 150 W - atsargiai, nes stovejo 150W halogenos prie lango
kiemui pasviesti, o ji patraukus nuo lango, paketas suskilo po 3 minuciu -
del staigaus temp pokycio
Klausimas: jeigu stiklo paketas 3 stiklu, ir yra 2 selektyviniai, tai kurie
stiklai yra selektyviniai ? is kambario puses ir vidurinis stiklas ?

"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> wrote in
message news:hap5s5$tlh$1@trimpas.omnitel.net...